۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه


بهانه هايی برای عدم استفاده از کاندوم

بهانه هايی که ممکن است از اشخاص بشنويد تا از استفاده کاندوم طفره روند و پاسخی که می توانيد بدهيد
آيا به من اعتماد نداری؟
مسئله بر سر اعتماد داشتن نيست، آدم ممکن است که آلوده باشد بدون اينکه به آن آگاهی داشته باشد
من زمانی که از کاندوم استفاده می کنم احساس لذت ندارم
شايد يک راهی احتياج داری که مدت آميزش بيشتر ادامه پيدا کند و کاندوم برای رفع مشکل زود ارضايی کمک می کند
من نمی توانم نعوذ بمانم وقتی که کاندوم را روی آلتم می کشم
من در کشيدن آن به تو کمک خواهم کرد و کمک می کنم که نعوذ بمانی
من با خودم کاندوم همراه ندارم
من همراه دارم
من قرص ضد حاملگی استفاده می کنم، تو احتياجی به استفاده از کاندوم نداری
من دوست دارم که به هر حال استفاده کنم. آن به ما کمک می کند که آلوده گی های احتمالی پيش نيايد
اما من عاشق تو هستم
بنابراين تو کمک خواهی کرد که سلامت بمانيم
فقط همين يکبار
يکبار می تواند همه چيزی اتفاق بيفتد
من می ترسم که فکر کند به او اعتماد ندارم اگر بگويم که کاندوم استفاده کند
وقتی که شما نتوانيد به او بگوييد احتمالاً به او اعتماد نداريد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر