۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

اس ام اس سرکاری SMS

*** اس ام اس سرکاری ***

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟پایین رو بخون
!
.
.
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ بالا رو بخون
!


***
اس ام اس سرکاری
***

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی
!
بذارم خورشید گفتم غروب می کنی
!
بذارم ماه روزا تنها می مونم
!
گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی
!


***
اس ام اس سرکاری
***

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب
.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش
!


***
اس ام اس سرکاری
***

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه
!
هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه
!
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه
!


***
اس ام اس سرکاری
***

اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟

انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه
!


***
اس ام اس سرکاری
***

می دونی فرق من با توپ چیه؟

توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه اما من خودم گلم
!
حالا می دونی فرق تو با توپ چیه؟

توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی
!


***
اس ام اس سرکاری
***

سن خودتو ضرب در 777 کن بعد دوباره در عدد 13 ضرب کن عدد جالبی بدست می آید
!


***
اس ام اس سرکاری
***

اگه فکر میکنی بی عرضه هستی؟

اگه فکر می کنی به درد هیچ کاری نمی خوری
!
اگه فکر می کنی بی مصرف هستی
!
به خدا درست فکر می کنی
!


***
اس ام اس سرکاری
***

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم
:
1-
دوستت دارم
.
2-
خیلی باحالی
.
3-
به یادتم
.
4-
ارزش زنگ زدن رو نداری
!


***
اس ام اس سرکاری
***

از خدا پول خواستم، بانک داد
.
درخت خواستم، جنگل داد
.
اتاق خواستم، خونه داد
.
حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده
!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر